ketsendbuks

Efendim iyi günler, biliyorum iki aydır bir satır bile yazmadım bloga, ayıp bana evet. Ama ne vakit yazmaya niyetlensem bir heves kaçması oluyor, ya da yazıyorum yazıyorum ondan sonra yazdıklarımı okuyunca “ı ıh, olmadı bu” diyorum, silisiliveriyorum. Hoşuma giden bir girinti çıkarsa eğer burada sizinle paylaşacağım tabi, ama ondan önce değil. Oyun sektöründe bazı kalburüstü developer`ların ve publisher`ların beklenen oyunları için sorulan “when will it be released?” sorusuna verdikleri “when it is done.” cevabı gibi bir açıklama oldu sanki ama artık idare ediverin.

Bu açıklama paragrafından sonra sıra geldi olağan blog PR işine; geçenlerde facebook`ta dolanırken Umut`çuğumun profilinde verdiği bir link dikkatimi çekti; kediler ve kitaplar. Kitaplar, filmler, müzikler, oyunlar üzerine gayet hoş bir blog olmuş, bir bakmanızı tavsiye ederim.

Şimdilik benden bu kadar sevgili okur; keza sahada işler beni beklemekte. Siz bu satırları okurken ben muhtemelen kontrol mühendisimizle hemhal oluyor olacağım. Hepinize iyi günler.

3 Yanıt to “ketsendbuks”

  1. Hihoh, efenm teşekkür ediyoruz link için. Call of Duty şeysine de yorum yazdım bu arada bugün, tabii ben yazana kadar bi sürü yeni yazı yayınlanmış, o yüzden söyleyeyim dedim. 🙂

  2. Yahu ben bu yazıya yorum yapmıştım ama çıkmamış, bir daha yazayım. Teşekkür ederiz efenm link için, ayrıca yorum yazdım Call of Duty yorumuna, bir sürü yeni post arasında gözden kaçarsa diye ekleyeyim dedim. 🙂

  3. Umutçuum senin komentin çıkmama sebebi benim tembellik edip de login yapmayaraktan approval bekleyen komentleri epruv etmememden kaynaklıymış efem. 🙂 blog da gayet bombastik olmuş, postların devamını beklemekteyiz.

Bir Cevap Yazın

