“…gugılda araştırma yaptırdım, inanılmaz fidbek var…”

Stabilize dolgunun da bu kadarına başka blogda rastlar mısınız bilemem may pıreşıs okur, duruyodum bilgisayar başında, “madem duruyorum bilgisayar başında, o halde neden iki satır birşeyler tuşlamıyorum ki?” diye bir dürtük hali gark oldu, ne yazacağımı da bilemedim, bundan mütevellit Ege Kayacan`ın blogunda ara sıra yer verdiği yaşlı teyzelerden, pardon, girinti formatlarından birisini kullanayım dedim.

Konumuz geçen 30 gün içerisinde gugıl tarafından benim bloga “aha müdür bu, buna konuş” şeklinde yönlendirilen aramalardan ilginç olanlardan bir bukle:

“hadisenin ayakları”

Bu nasıl oldu, gugılın kafası nasıl bir kafaydı o esnada, en ufak bir fikrim yok.

“bülent ersoyun uykudan kalkmış hali”

Bunu az çok tahmin edebiliyorum, geçen girintilerden birinde divanın (divan pastanesi neden o kadar pahalı bi yer sizce?) 90`larda izmir fuarındaki bir performansının videosunu eklemiştim buraya, muhtemelen ona istinaden gugıl böyle uygun gördü. Benim kafamın takıldığı, bir insan hangi sebeple Bülent Ersoy`un uykudan kalkmış halini merak eder? Aynı kişinin “cigulinin post orgazmik chill hali”, “ajdarın ramazan pidesi sırasında beklemesi hali”, “ferhat güzelin çayını kıtlama içerkenki hali” gibi aramalar yaptığından şüpheleniyorum ben.

“pavır satır”

Ülkü ocakları meets Warhammer 3K.

“abuk subuk şeyler”

İşte buna biraz içerledim hakkaten. Duygularımı, sevinçlerimi, hüzünlerimi, mutluluklarımı, hayallerimi ve kırıldıkları zaman parçalarının ruhumu kestiklerinde açılan yaralardan damlayanları paylaştığımı düşünüyordum, odun gugıl abuk subuk şeyler deyip kestirip atmış. Hayvansıan gugıl.

“nejat uygur benim aletim”

Eeeüüü… Ya ondan sonra millet şaşırıyor “aaa, damacanayla halvet olmuş, yuh artık” diye. Yani şimdi bunun üzerine ne diyeyim, ne yazayım. Aramayı yapan ne arıyordu, neye ulaşmaya çalışıyordu, belki Nejat Uygur`un lümpen komedilerinden birindeki repliklerinden birinin başlangıcıydı bu, yani umuyorum arayan öyle birşey arıyordu yutüpde falan, eğer değilse, eleman gerçekten aletine nejat uygur diyorsa.. Tehlikenin farkında mısınız sevgili okur?

Ya, işte, böyleyken böyle.  Gidip iki Fallout 3 oynayayım ben en iyisi. Sizlere iyi cumalar robinson okur.

Bir Cevap Yazın

