Napıyorum, nediyorum?

– “yau şöyle ballı kaymaklı bi space combat sim olsa da dadından yiyemesek” dedim evelsi gün, ardından yeniden Freespace 2`yi yükledim atariye. 99 yılının oyunu, on senelik malzeme ama Volition hakkını vermiş, her ne kadar grafikler bir miktar yaşını gösterse de, gerek atmosfer olsun (uzayda ne atmosferi lan?), gerek aksiyon olsun, gayet tatmin edici bir iş çıkarmışlar. Türü sevenlere şiddetle tavsiye edilir. Lazerimin sapını gül ile donatacağım.

– House`un 5. sezonunu seyretmeye başladım tekrar, ama bu sefer günde bir ya da birden az bölüm seyrediyorum (seyretmeye başlıyorum, ondan sonra bişey çıkıyor, yarım kalıyor). 6. sezon gelene kadar böyle azar azar idare edeceğiz. Sonra efendime söyleyeyim, başka başka ne var; hah, Robotech Macross Saga bitti, gayet de güzel oldu. Şimdi Southern Cross var sırada, ondan da bir iki bölüm seyrettim baştan, ama bilemedim, orjinal seriyle aynı tadı vermedi gibi. Sebat edip seyretmek lazım aslında, kim bilir, belki ısınırım sonradan.

– Sonra hangi akla hizmet ise bi akşam “lan bu millet Ceza diyip duruyor, neymiş bu kadar?” diyerekten merakla bi yutüp digging yaptım, kafa beyin kalmadı sonunda. Sonra Modern Folk Üçlüsü dinleyeyim en iyisi ben dedim. Sakin. Leblebi koydum tasa kız annem.

– Sims 3 çıkmış, bir de Prototype çıkmış. Sims`i de pek sevemedim ben oldum olası da, Prototype`ın gameplay video`larını seyrettim bir miktar, fena olmamış. “Heads will roll” tadında.

– Ardından bu akşam da bi Bodrum`a gidiyorum, bitanemi göreceğim, bir de ateş alıp Pazar akşamı geri geleceğim.

– GM, belki bir kısım siz sevgili okuyucunun da haberi olduğu üzere, topu dikiyor. Bizim İsveç`li kızın da ailesi açıkta kaldı kalacak bu hadise sonucunda. Ama bugün güzel bir haber okudum, Koenigsegg GM`e Saab`ı satın almayı düşündüklerini bildirir niyet mektubunu vermiş. Hayırlara vesile olmasını diliyorum.

saabsegg? koenigaab?

saabsegg? koenigaab?

– Şimdi de yemek saati gelmiş, bak sen şu işe. Gidip bi çorba içeyim madem. Topyekün çüüs.

Bir Cevap Yazın

