“Vur, vur, gelişine gelişine, çivi gibi çivi gibi çakçakçak!..

..dedim ve çaktım dömivoleyi sevgili okur:

– En illet olduğum olaylardan birisi, bizimkilerin evde bana ait eşyaların habire yer değiştirmesi, daha da sinir bozucusu, gayet gizemli bir şekilde ortadan kaybolmaları. Mesela eşofman altlarım; yaklaşık 2 sene önce, gayet severek giydiğim, ayak bilekleri kısımlarının diğer standart pijama kılıklı eşofmanlar gibi lastikli olmamasını çok beğendiğim iki tane eşofmanım birden bire sırra kadem bastı. Kayboldu. Evin her tarafına baktım, yok, valide hanım`a soruyorum, “bilmiyorum, Zeynep kaldırmıştır” diyor, Zeynep Teyze`ye soruyorum, o da haberi olmadığını, valide hanım`ın bir yerlere kaldırmış olabileceğini söylüyor. Sonuç itibarıyla benim eşofmanlar öyle yitti gitti. Aynı şekilde bir ara benim PS2`yi kaybetmişlerdi evde, ben ortalığı ayağa kaldırdım yine, ikisi de nerede olduğunu bilmediklerini söylediler, en sonunda alet kaybolduktan yaklaşık 7 ay kadar sonra bizim depo niyetine kullandığımız bir dolabımızdaki, fazla uzatma kabloları, telefon kabloları gibi elektrik malzemelerini sakladığımız bir kutunun içinden çıktı.

Şimdi de daha alalı iki ay bile geçmeyen çakımı kaybettiler; aynı senaryo tekrarlanıyor; valide hanıma soruyorum yok bilmiyor, Zeynep teyzeye soruyorum o da bilmiyor, arıyorum tarıyorum evi, yok allah yok yok yok. Dellenmemek işten değil sevgili okur, hayır, öyle lanettayin edinmiş olduğum birşey olsa bu kadar sinirlenmeyeceğim ama çok arayarak, seçerek, severek aldığım, ve sahip olmaktan çok keyif aldığım objelerden birisiydi o çakı. Obje sevicilik üzerine bir başka girintide daha detaylı konuşalım isterseniz.

– Demin ilk paragrafı yazarken benim yeni laptopun klavyesi beni nihayet çıldırttı sevgili okur, şimdi sebebini size bir ufak gösteri ile anlatayım:

 Bu paragrafı laptop klavyesinin düzgün çalışmaması sebebiyle ortaya çıkacak hataları düzeltmeden yazacaım sevgili okur; bir iki girinti öncesize laptopun satın alınma ve değiştirilme macerasını anlatmıştım hatırlarsanız, işte o zamanan bu zamana kadar bu makinenin klavyesyle cebelleşmekteyi Klavey bazen yazıyor, bazen yamıyor, canı isterse space çalışıyor, istmezse alışmıyor. Sorun gttikçe kötüleşmeye başladı artık, şimdi bloga yazı yazakne falan problem değil belki ama düşünün ben bu maineden iş de yürütmeye çalışıyrum, sürekli müşteriyle ve bize iş yapan taşrenlarla itibat yazışma halindeyim, e-mailleri yazarken dkontrol etmek yazdıkyan sonra br daha kontrol etmek artık yorucu olmaya başladı, ve sonuda dediğim gibi bugün yazının ilk paragrafını nerdeyse üst üte iki kere yazmak zorunda kalınca artık canıma tak etti, gittim doğru düzgün bir klave aldım kenideiem.

Yukardaki paragrafı okuyunca sanırım benim bu dellenmemin haksız olmadığına siz de hak vereceksinizdir sevgili okur; o kadar para veriyoruz, ama doğru düzgün çalışan bir ürün alamıyoruz ya, en çok ona sinir oluyorum işte.

– Bugün böyle acaip bir negatif elektrik, bir agresyon, bir sinir, tahammülsüzlük, toleranssızlık hali var üzerimde; sabah gelirken trafikte nerdeyse bütün şöförlere sövdüm, arabayı park ettim, düzgün parketmeyi bilmeyenlere sövdüm, işe geldim oturdum bu yukarda bahsi geçen mıymıntıya sövdüm, çay istiycem, telefon ettim çaycıya, yerinde yok, ona sövdüm, telefon çaldı, sövdüm, e-mail geldi sövdüm, cereyanda kalmışım, kürek kemiklerimin arasına birisi bir şiş sokuyor sanki, öyle bir ağrı var, ona hala sövmekteyim sevgili okur. Okur musunuz? okursanız ekime, okumazsanız.. anladınız siz onu da.

Evet, bu pis elektriği gidip aküsü bitmiş arabalara marş bastırmakta kullanayım ben en iyisi, yoksa yine çok fena söveceğim ortaya.

la sinirimi bozma, papaza dönmüşün zaten, saçın sakalın bu ne hal.. lan.. söverim ulan!

la sinirimi bozma, papaza dönmüşün zaten, saçın sakalın bu ne hal.. lan.. söverim ulan!

Bir Cevap Yazın

