“…I hocked my brains, packed my bags and headed west..”*

Efendim iyi akşamlar hepinize; bilgisayarı söküp kutulamazdan evvel son bir girinti ekleyeyim dedim, malumunuz (bazılarınızın, en azından) yarın Şimşek faslını kapatıyorum, başlıkta da yazdığı üzere, eşyalarımı topladım, batıya gidiyorum.

Çok batı sayılmaz aslında, taş çatlasa 25 kilometredir buradan Konut 2. Evet, toplandım, yarından itibaren size Eskişehir`le Ankara arasında sınır itilafına sebep olan (yuh, biz de abarttık ama kekini kabarttık modeli oldu bu) Konutkent taraflarından sesleneceğim. (Ses ver okur)

15 aylık çoğu zaman pek keyifli, bazı nadir zamanlar da tarafımca sürahilerin duvarda kırıldığı sıkıntılı haller yaşadığımız bir süreç oldu Şimşek, anıları da az sonra söküp paketleyeceğim bilgisayarımın içinde beraberimde götürüyorum.

Hadi bakalım, daha bir sürü koli var bantlanacak, bana müsade, size rast gelsin efem.

*Train of Consequences – Youthanasia (1994), Megadeth

4 Yanıt to ““…I hocked my brains, packed my bags and headed west..”*”

  1. bu eve taşındığından kalan börek borcunu bile ödemediğinden en azından bir hayırlı olsun börek fotoğrafı koyarsın diye umuyorum. yeni evin hayırlı olsun. sürahiler sağlam kalsın. bak sen tecrübelisin sürahi konusunda anladığım kadarıyla: kapaklı ve büyük sürahi bulursan kırma kenara koy veya bana da al bir tane. bulunmuyor öyle nadide parçalar.

  2. sputnik Says:

    wherever you may roam derim o zaman, ne diyim..suriye dedin, oraya da gittik işte.

  3. ittiret, hep dedim, yine diyorum, demeye de devam edeceğim; ne Şam`ın şekeri ne arabın yüzü. Bitsin de gel sen bir an evvel.

  4. viciouscircle0 Says:

    eneee çabucak geçmiş zaman=) evimiz evimiz güzel evimiz=)=)=)

Bir Cevap Yazın

