oğ beybi anime yes.

Merhaba sayın okur, dün birden bire aklıma geldi, “madem hızlı internet bağlantım var, neden Legend of the Galactic Heroes indirmiyorum ki?” dedim kendi kendime:

çok süper bir hadise hakkatten
çok süper bir hadise hakkatten

Belki seyretmiş olanınız vardır, zamanında sanırım TRT`de yayınlamışlardı bir kısım bölüm. Baktım, komplesi 110 bölümmüş, 22 cigabayt, indir allah indir.. Ama bitince bi sorun çıkmazsa eğer, çok sağlam anime edinmiş olacağız.

edit: tabi hızlı internet bağlantısı diyorum ama, torrentçi download süresini 1 week 5 days falan veriyor, neymiş, 22 cigavört öyle kolay kolay inmiyomuş sevgili okur.

Bir Yanıt to “oğ beybi anime yes.”

  1. Kutluk Says:

    Belki şimdiye değin inmiştir ama ilk bölümlerin önceliğini yüksek tutmak, ilk bölümleri izlemek, sonraki bölüm için beklemek eskiden haftadaki o günün gelmesini beklemek yerini tutmasa da denemeye değer.

Bir Cevap Yazın

