transmissiblespongiformencephalopathy…

yeterince komplike mi?

yeterince komplike mi? http://www.wordle.net`e buyrun.

Bir önceki girintide bi depresip geleceğimi söylemiştim sayın okur, niyetim de oydu aslında dün eve giderken, ama başka bir şey oldu, “e madem yapacak bi işim yok, bir iki bölüm House seyredeyim” dedim kendime, akşam 7`den sabah 4`e kadar başından kalkamadım. Ha, ne oldu, 4. sezonu da bitirdim, bu akşama seyredecek bir şeyim kalmadı.

Ama iyi de geldi, hoş, dün akşam itibarıyla kafamın içi yukardaki resimde görüldüğü üzereydi, saat 5`te yatıp 8 buçuk`da kalkmak durumunda kaldım ama olsun. İyi geldi. Öteki halde düşüne düşüne kendi kendimi yiyecektim büyük ihtimalle.

Bir Cevap Yazın

