Şu okumakta olduğunuz blog var ya…

…vazgeçtim.

…ve bunun yanısıra sayın okuyucu, okur, okutman, oku allahın adıyla, her nerede ve nasıl okutuluyorsan; düşünüyorum (ergo sum) ki bir bacak, hatta yanında promosyon olarak bir sol kol da veriyorum, öyle aman aman çok da bir bedel sayılmaz sanki. Kurgusal bir karakter olduğunu bilmeseydim keşke Gregory House`un.

45`imde böyle olsam daha nedir?

45`imde böyle olsam daha nedir?

Yetmişsekizinci defa söylüyorum (I söy thee) size sanırım, House MD seyredin. Dilimde tüy bitti yahu..

2 Yanıt to “Şu okumakta olduğunuz blog var ya…”

  1. iyi başlamıştın ?

  2. bir işe “türk gibi başlayıp, japon gibi çalışarak alman gibi bitirmek (ya da hangi millet idiyseler)” sözüne örnek bir girintidir. Neye niyet neye kısmet. Bir yandan da öyle başlayan girinti ilerledikçe nerelere girebilirdi, onun da ayırdına vardım sanırım. Uzun lafın kısası, (l?) hayırlısı oldu.

Bir Cevap Yazın

