Yeni yıl çözünürlükleri ya da “tavuk çevirme`yi chicken translate diye çeviriyonuz da new year resolutions`un böyle çevrileceğine mi inanmıyonuz?”

Sanırım blog`daki gelmiş geçmiş en uzun girinti başlığını yazdım az önce. Ve okurken başlığın içinde cumartesi gecesi Eskişehir Yolu`nda olduğundan daha çok “çevirme” olduğunu farkettim.

Kelime oyunlu espri yapayım dedim ama olmadı pek, zaten Eskişehir Yolu`nda da çevirme yoktu cumartesi gecesi. Dolayısıyla kapatıyorum bu konuyu.

Malum, yılbaşına az kaldı, ben de düşünüyorum kendi kendime “ne olacak bu yıl?” diye. Bazı kararlar alabilirim, ya da almayabilirim. Bu aralar my mood is swinging back and forth like a monkey on ex hanging from a banana tree. Bilmem anlatabildim mi sevgili okur ne okur ne okumaz?

Bi durum olursa haberdar ederim.

Bir Cevap Yazın

