sonbahar iltifatları..

Dün evde can sıkıntısından bir oraya bir buraya volta atarken dedim “e hadi çıkayım madem, bir iki fotoğraf çekeyim, makine  de RAW diye formatta da foto çekiyomuş, onu da denemiş olurum hele bir”.

Çıktım efendim, öyle sağı solu yaprağı böceği falan çektim. Meğersem bu RAW dedikleri ne şahane bişeymiş; resmin ıncığı cıncığıyla oynayabiliyomuşuz, bi de öyle çok sıkıştırılmadığından mütevellit detaylar daha bi detay, daha bi keskin, daha bi daha çıkıyormuş. Bir senedir JPEG çeke çeke yemişiz bissürü perde ömrünü. Neyse…

yer yorganı

yer yorganı

Bugün de dün o çektiğim resimleri karıştırırken bu yukardaki yapraklar fotosunu görünce aklıma geldi; senesini tam hatırlayamıyorum, ya 2000 ya 2001 sonbaharı olsa gerek, ardamardar biraderimle okulda fakülteden kapıya doğru yürüyoruz, o yolu bilenler bilirler, at kestanesi ağaçları vardır sağlı sollu..

Efendime söyleyeyim, bir yandan yürüyoruz, bir yandan da hatunlarla alakalı muhabbet ediyoruz; etraf kestane ağaçlarından dökülmüş yapraklarla kaplı:

avis: “abi bu iş böyle olmaz, hatunu etkilemek için iltifat etmek lazım, ama orjinal de olmak lazım bi yandan”

ardamardar: “hmmm, ne gibi mesela, ne demeli?”

avis (etraftaki dökülmüş yaprak örtüsüne bakaraktan) : “hmm, mesela şöyle desek; “saçların sonbaharda dökülen yapraklar gibi…” (başlangıcın hiç de hayra alamet olmadığının farkına varır ve duraksar)

ardamardar: “…kuru ve cansız…”

avis: “….”

ardamardar: “….”

Benim kendimden ümidi kesmeye en çok yaklaştığım anlardan birisiydi. Allahtan çok beklemedik konutkent dolmuşunu, bindik hemen de eve gittik…

Not: aklımda kaldığı kadarı bu kadar, iltifat kısmının kelimesi kelimesine doğru olduğunu hatırlıyorum ama asisti hangimiz yapmıştı, golü hangimiz atmıştı, orası çok net değil maalesef. Ama ana fikri anlamışınızdır siz. Sizi sizi.. az değilsiniz vallahi..

6 Yanıt to “sonbahar iltifatları..”

  1. merak ettim. aradan geçen yıllar iltifat konusunda bir değişiklik oluşturdu mu? var mı bir gelişme? 😛

  2. Hmm.. gelişme.. sanırım pek yok gibi. 🙂

  3. en azından durumun farkındasın. bak bu da bir gelişme bence :)tamam tamam kızma 😀

  4. Kızma işi zor zaten, sinirler uyuştu soğuktan, aksonlar ve dendritler arası nörotransmisyon yavaşladı. (Çok House seyredince böyle oluyor)

  5. anlama kapasitem düşük diye dalga geçiyorsun gibime gelmişti. iyi ki o parantez içindekini yazmışsın.
    geçen gün 100’ü 120’yi ve !60’ı 5’e bölemedim. kafadan bölemedim. sonra avcumun içine yazdım. yine bölemedim.

  6. Şimdi sen söyleyince ben de denedim; 160`ı 5`e kafanda bölme pek sorunlu değil aslında, o esnada bi durgunluğuna denk gelmiş olabilir. Ama 100`ü 120`ye bölmek de pek kulağa geldiği kadar kolay değilmiş, sonuç 1.83333333 çıkıyo, kafadan kolay kolay çıkmaz o sonuç. 🙂

Bir Cevap Yazın

