Boş kalan bakkal…

Sayın okur iyi tatiller, sözde “uzun” görünüp de göz açıp kapayana kadar geçecek bu tatilin 4. gününden (bakın 4. güne gelmişiz, hatta öğleni de geçtiğimize göre tatilin yarısını yemişiz bile..) hepinize merhaba. (istemeden TRT programı açılışı yaptık, hayırlısı bakalım..)

Açılışı yaptık da, aman şuydu, buydu, mutfağı toplaydı, yok çöpleri atdı, babanneye ziyarete gitdi, babanneyi evde bulama bunun üstüne kızkardeşle AROG`u seyretdi falan derken saat olmuş yedi buçuk.

Ben ne diyecektim, ne anlatacaktım, onu düşünüyorum deminden beri bir yandan ekrana bakar bir yandan da vakit kazanma maksatlı bunları yazarken. Yoksa anlaşılacağı üzere başlıkla aradaki üç noktadan sonra anlattıklarımın pek bir alakası yok sevgili okur. En azından bana öyle geliyor şu an. (özeleştiri diyolar buna sanırım.)

Ne demişim başlıkta; “Boş kalan bakkal…”. Hm. Lafı bilenler bilirler, bilmeyenler için açık edelim; işi gücü olmayan bakkalların terazilerini tartılması abesle iştigal olan bazı uzuvlarını tartmak için kullandıklarına dair bir laftır. Yani demek ister ki, insanın fazla boş vakti olunca abuk subuk işler yapar, dolayısıyla bir meşgale bulmak, birşeylerle uğraşmak kişinin hayrınadır.

Of çok fena sıkıldım sevgili okuyucu, bu girinti de, afedersiniz, piç oldu iyice. Yaz, bırak, yaz, bırak.. Ne heves kaldı ne birşey. Ben size en iyisi görsellerle kısa bir özet geçeyim:

Çıkmayan bölümün özeti:

saybırpankın ustasıyım, motoko`nun hastasıyım..

saybırpankın ustasıyım, motoko`nun hastasıyım..

Bir takım arkadaşlar feyzbukundan bana "karizmatik" demiş, lütfen kuzum, bakınız Deckard`a.

Bir takım arkadaşlar feyzbukundan bana "karizmatik" demiş, lütfen kuzum, bakınız Deckard`a. Kanaatimce budur olay.

"arkadaşım, polisinize falan böyle plastik bidonu plakayı bağlayıp salıyomuşsunuz ortama, bi de "robokop" diyormuşsunuz, olmuyor ama, lütfen.."

"arkadaşım, polisinize falan böyle plastik bidonu plakayı bağlayıp salıyomuşsunuz ortama, bi de "robokop" diyormuşsunuz, olmuyor ama, lütfen.."

kaç senedir böyle altılı yedili eleman grupları halinde gezdik, şu tadı bi yakalayamadık ya, ona yanarım..

kaç senedir kalabalık adam grupları halinde geziyoruz, ama şu tadı daha yakalayabilmiş değiliz ya, ona yanarım ben..

 Haydi iyi geceler dilerim hepinize.

Bir Cevap Yazın

