pazortesi evening blues..

Mesainin son saatine girdik, iyiden iyiye gece oldu, halbuki saat daha beş çeyrek. Hoş, bugün güneş tepede iken bile bize pek bi faydası dokunmadı ya, neyse artık. Mevsimin gerekleri yerine geliyor bir şekilde. Fazla da isyankar olmamak lazım.

Çoğunlukla bir türlü geçmek bilmemeklerinden şikayetçi olduğum iş günlerinin aksine, ve hatta hatta bir paZORtesi olmasına rağmen, bugün hızlı geçti. Güzel çalışmışım, bugünlük yevmiyeyi haketmişim gibi hissediyorum. Ender vuku bulan bir halet-i ruhiye benim için. Ama ne diyeyim, tatmin edici bir his bu. Tahmin ettiğim kadarıyla “işkolik” dediğimiz insanlar işte bu hissin müptelası olduklarından mütevellit gözleri işten başka birşey görmüyor.

Toparlanıyorum yavaş yavaş; kendi kendime, özellikle işle ilgili olan endişelerimin, aslında kafamda büyüttüğüm kadar dehşetengiz olmadığını (buradan kafamda büyüttüğümden daha az bir boyutta da olsa dehşetengiz oldukları sonucu çıkarılabilir, dediğim gibi, yavaş yavaş düzeliyorum. Yakında endişelerimi tanımlamak istediğimde aklıma ilk gelen sıfat “dehşetengiz” olmayacak diye umuyorum), eğer biraz dişimi sıkabilir, kendimi kapıp koyvermeyip, sabrederek çalışabilirsem, üstelerinden gelebileceğimi telkin ediyorum.

Dediğim gibi, yavaş ilerleyen bir süreç bu, bazen yine ister istemez kafamın içini arapsaçına dönmüş, ve rasyonel düşünce izleğimi bu ağa dolanmış (şeyi çarşafa dolanmış demiyo da, izlek diyo rasyonel diyo.. peeh bre avis, bas gaza, hadi bakalım..) halde buluyorum. O zaman da panikliyorum işte. Ne yapacağımı, nasıl sonuçlanacağını bilemediğim hallerde kendimi kaybediyorum bir miktar.

Bu arada parantez içlerinden girintiye dahil olan içses`i mazur görün, arada böyle çıkıntılıklar yapabiliyor. Eğer ola ki bir zaman gelir de bu içsesin sahibi insan içine çıkacak derece efendileşir, evcilleşirse belki size tanıştırırım onu. Ama benim pek umudum yok açıkçası.

Neyse efendim, bu girintilik de bu kadar olsun bakalım. Yine yazarım bir ara, belki yarın belki yarından da yakın.. (giderayak ettim içine ya, hayırlısı)

Bir Cevap Yazın

