“e post-apokaliptik rol pıleying geym..”

Efendime söyleyeyim, sene 98, ben Birleşik Devletler`de o yıl mübadele talebesi olarak bulunuyorum. Bir haftasonu bir kitabevinde çeşitli neşriyata göz gezdirirken “Fallout” diye bir kompiter oyunu nazar-ı dikkatimi celbetti, “e haydi o zaman, bir alayım bakayım, nasıl birşeymiş” diyerekten aldım bu oyunu, yükledim bilgisayara…

Oyun oynamaya başlayalı neredeyse 20 yıl olacak, bu süre zarfında bana “vay anasını” dedirten, kendine bağlayan, bitirtene kadar rahat ettirmeyen çok az işle karşılaştım. Fallout da bunlardan bir tanesiydi; ardından ikincisi geldi, ondan sonra uzuncana bir sessizlik..

Üçüncünün yapıldığını duyunca tabi ister istemez bir heyecan aldı beni, bakalım, ayın 28`inde çıkıyor.

Nükleere kaşı duranlara duyrulur, sağlam propaganda malzemesidir. Kaçırmayın.

2 Yanıt to ““e post-apokaliptik rol pıleying geym..””

  1. içimiz kıpır kıpır bekliyoruz efendim fallout’u. WoW’un expansion paketiyle beraber yıl sonuna kadar ömrümü yiyecek, pek bir eminim ^_^

  2. Çok fena çok.. aklım gitti.. mutlaka oynayın.. çok acaip oyun.. onu da yazıcam bi gün işte yeterince sıkılırsam işallah. 🙂

Bir Cevap Yazın

