Anger leads the way

Sevgili okur merhaba, bir alttaki girintide “oh ne güzel bugün cuma teleloy” derken, yine bir cuma günü olan bugün, bayram ertesi cumasında, sabah sabah burnumdan soluyorum.

Tamamen gereksiz, lüzumsuz bir iş günü bugün. O kadar tatil sonrası bir gün işe geliyoruz, ondan sonra da hafta sonu geliyor, yine iki gün ara. Bizim patronlar hangi akla hizmet bu cuma işe gelinecek kararını aldılar, bilemiyorum.

Hem boşuboşuna işe getirilmiş olmak, hem de planladığım Şam seyahatinin beklediğimden önce gerçekleşmek durumunda oluşundan mütevellit, kızgınım. Aslında yine beklediğim bir haber aldım bayramda; Şam`daki projenin başına koydukları kıllar kadayıf amca dayanamadı, işi bırakıyor. Yine ortalığı toplamak, pislik temizlemek, işin yolunda gitmesini bizzat sahadan sağlamak bana düştü sevgili okur. Yine gidiyorum, ama bu sefer belirsiz bir süre için gidiyorum.

Hep korktuğum başıma geliyor, hep de gerçekleşmesi gayet muhtemel olaylardan korkuyorum.

Dolayısıyla sinirliyim.

Yorum bırakın