Trollhättan`lı bir yar sevdim…

Sevgili okur merhaba, vuslat özlemiyle yanıp tutuşuyorum yine; bu aralar işler çok da yoğun olmadığından dolayı mesai saatlerinde internette umarsızca sörf etmeye vaktim ve fırsatım oluyor, öyle olunca da bulup çıkartıyorum bu küllenmiş eski mevzuları su yüzüne.

Evet, seviyorum, istiyorum O`nu.. O bir İsveç güzeli, narin, ama sağlam, elegant (hastayım bu kelimeye) ama kuvvetli.. Benim japon kızı sallayıp O`nunla mutlu bir birliktelik kurmak istiyorum sevgili okur.
Sizleri kendisiyle tanıştırmak istiyorum şimdi; nasıl, endamlı, değil mi?

2 Yanıt to “Trollhättan`lı bir yar sevdim…”

  1. lithaen Says:

    Zaten Saab’ın henüz kabahatini yemeye başlamamış her insanın beğenebileceğ tek modeli bu sanırım. Ben de şahsım adına hastasıyım, ama BMW 330 tek kapı basar geçer hohhohho… Japon kız kim ola ki? Benim bildiğim en son süt tenli, soğuk bir Alaman varıdı?…

    verivel…

  2. nerelerdesin?

Bir Cevap Yazın

