verevır ay mey roğm…

Yaklaşık 4.5 saat kadar sonra şeker ve kayısı membağı (!) Damasküs`e yola çıkıyorum; isteyerek mi? Hayır tabi ki. Mecburiyetten. Aslında gayet zamansız ve anlamsız bir gezi olacak; bir miktar bizim patronun “ne zaman gidiyorsun Şam`a?” şeklinde tezahür eden ve fakat asıl anlamı “yeter ofiste oturduğun, git işe bak, ahval ve şeraiti yokla, sıcakta terle bi miktar” olan retorik sorusuna cevap olma maksatlı çıktığım bir yolculuk olacak bu.

İşin enteresan tarafı (aslında pek de enteresan sayılmaz sanırım ama) giderek bu yurtdışı iş seyahatlerinin bana daha zor gelmesi. Şimdi soracaksınız “taş atıyorsun da kolun mu yoruluyor?” diye, yok, da, ne bileyim. Atalet prensibi işte; hareketsiz duran bir kütle herhangi bir dürtme olmadıkça hareketsiz halini devam ettirme eğilimi içerisindedir. Dürtmeler de benim bünye tarafından pek hoş karşılanmıyor doğrusu. Ha, bir de bu atalet prensibinin “hareket halindeki bir kütle herhangi bir dış müdahale olmaması durumunda hareketine devam etme eğilimindedir” diye devamı var, işte o bana uymuyor. Ben direk dururum.

Ben ne kadar “insanla alakam olmasın, yaka silktim artık öf” dersem, o kadar daha insanla muhatap olmam, onlara laf anlatmam, anlattıklarını dinlemem, dinlediklerimi anlayıp, analiz edip, bişeyler yapmam gerekiyor. İstemiyorum yahu. Şimdi işin yoksa git ta Şam`da kıçının kılları kadayıf olmuş yarım bunak şantiye şefiyle, aklı fikri “nasıl çabuk para kazanırım?”dan başka bişeye çalışmayan ne idüğü belirsiz çakal taşeronun tırıvırısını dinle.

Halbuki ben başka şeyler yapmak istiyorum bunun yerine. “Nedir?” diye sormayın, bilmiyorum ne olduğunu tam olarak, henüz.

3 Yanıt to “verevır ay mey roğm…”

  1. nautilus Says:

    yapmak istediğin şey yukardaki post’taki yavruyu almak çabası için daha çok çalışmak sanki. ben böyle anladım.
    yahu küstük mü senle? neden uğramıyorsun bloguma. artık piel roja yok yok.
    anla artııııkk anla beniii..ben varım ben..ben.

  2. şam yolları taşlı geliyor kalem kaşlı…

  3. şurup Says:

    dönüp dönüp dur’mak nasıldır ki.. hem bi yere gitmeden dur’muş olur kişi hem de hareketi başını döndürür -artık fantastikliğinden mi işgüzarlığından mı ruhunun macerasından mı kimbilir ama baş döner-
    hareket var hem de durduğun yerde.. iyi dönmeli kişi savurmasın dur’duğu yer dışına dönüplüpleri..

Bir Cevap Yazın

