İcraatın içinden

Hızlı başlayıp hızlı devam eden bir 2008 yılının kabaca yüzde otuzüçü`nü geride bırakmış durumdayım sevgili okur. “Ne ara 4 ay geçti, ben bu 4 ay içerisinde ne yaptım ne ettim, bir arpa boyu yol aldım mı acaba?” diye kendime sorarken, durdum, düşündüm, şöyle ufaktan bir sıralayayım dedim olup biteni.. Buna göre;

1) Uzun zamandır planlama aşamasında olan ev bulma-taşınma projesini hayata geçirdik, henüz pasta börek içli köfte yapamıyor olsak da bu durum evin lojistik imkan eksikliğinden ziyade bizim tembelliğimizden kaynaklı aslında.

2) “Hiç beklemediğiniz bir anda tanımadığınız bir hatun gelip sizi öperse şaşırmayın…” diyerek özetlenebilecek hızda ve spontanlıkta bir ilişki yaşamaya başladım, mutluyum, iyi gidiyor, anlaşıyoruz sevgili okur.

3) İşe başladığımdan beri çalıştığım mekanımızı, işlerin bitmesi nedeniyle kapatmak durumunda kaldık, ben de kendimi merkez ofiste buldum. Bu taşınma işi gerçekleşmeden yaklaşık ikibuçuk üç ay kadar kapattığımız ofisimizde bir ben bir de çaycı kaldığımızdan mütevellit, şimdi kalabalık ofis ortamına adaptasyon biraz zor geliyor.

4) Şehirdeki işlerin bitmesi, kaçınılmaz olarak işgücünün (ben) yurtdışı projelerine kaydırılması durumunu beraberinde getirdi; yine yeni yeniden yine bana yollar bana yine gurbet var oldu sevgili okur. Hoş, bu sefer uzun süreli gitmiyorum, ama habire gidip geliyorum. Sırtçantamdan sonra haki renkli ufak bavul da benim vazgeçilmez aksesuarlarımdan birisi olmaya aday.

Kira, aidat, pasaport, vize, ofis önü park yeri bulamama, gümrük kontrolleri, sevgiliyle telefon konuşmaları, temizlikçi teyzenin yevmiyesi, aylık öğlen yemeği listesi, dahili telefon, yeniden “baş başa” yemekler, 10 saatlik milletlerarası araba yolculukları, birbirinin gözünün içine bakarak aklından geçenleri okumaya çalışmak hali, buzdolabında bira, limon ve konserve közlenmiş biber harici birşey bulunmaması durumu, işverenle toplantılar, taşeronla pazarlıklar, sevgiliyle birlikte içilen sabah kahveleri ve sigaralar, kapıcıya akşamları verilen çöpler vesaire bilmemne derken bi baktım ki Mayıs gelmiş.

Hayırlısı bakalım..

Bir Cevap Yazın

