Nohut oda bakla sofa


Bir önceki girintiye Piel hanımın eklediği haklı dürtük yorumundan sonra uzun süreli sessizliğime bir açıklama getirme ihtiyacı hissettim sayın okur, 🙂

Son girintinin üzerinden geçen yirmi küsür günümün %70`ini yiyen hadiseyi yukarıdaki resimde kırmızı okla işaretli olarak görebilirsiniz. Aynı anda hem işle uğraşıp hem ev taşımaya çalışmak yorucu bir girişimmiş; evler arası yaptığım seferlerin sayısını unuttum, ayrıca sabahları da ya kollarım ya bacaklarım ya sırtım ya da hepsi birden ağrıyarak uyanıyorum. İşin bir olumlu tarafı aslında bu ficüt çalıştırma durumu oldu. Ayrıca yeni evin de apartmanın 4. katında olduğu ve de eski bir bina oluşu sebebiyle asansör olmadığı da göz önüne alındığında şu üç hafta sonunda tutup da bir yerlerde “ağır ağır çıkacaksın bu merdivenleri”ne rastlarsam, çok “ağır” laflar sarfedebilirmişim gibi bir his var içimde sevgili okur.

İşin yorgunluk boyutu bir boyut, masraf boyutunu ne siz sorun ne ben söyleyeyim; bu işe kalkışmadan önce yaptığım hesaplar çok da şaşırtıcı olmayan bir şekilde çarşıya uymadı, ben bir miktar sapma olacağını tahmin ediyordum ve fakat bu kadar olacağını kestirememiştim. Artık bir şekilde altından kalkacağız diye umuyorum.

Sonuç olarak “ay şekerim evin işi eksiği bir türlü bitmiyor, ayaklarıma kara sular indi, bak sabah kalktım, daha oturmadım” şeklinde özetlenebilecek üç hafta geçti, sanırsam aynı şekilde bir üç hafta daha atlattıktan sonra oturup “hom sivit hom” diyebileceğim.

Ondan sonra gelsin altın günleri, pastalı börekli misafirlikler işallah şekerim.

6 Yanıt to “Nohut oda bakla sofa”

  1. PieL rOjA Says:

    hayırlı olsun efendiiimmm.. kırmızı olsun benim olsun mantığıyla kırmızı okla göstermeyi uygun buldunuz sanırsam gugıl örth görüntüsünü.
    neyse bu altın günü, pasta börek çörek atraksiyonu güzel de, aklıma takılanları söylemeden geçemicem.. geçemem zati o kadar tanıdınız artık beni. her neyse,
    olay 1. bu altın gününe biz katılamıcaz, bize bi katkısı yok. börek çöreklerin de belkim sadece görüntüsünü görebiliriz. o da “yorgundum çekemedim”. “yedik bitti. fotosunu çekicek bişe kalmadı” bahanelerinin yarattığı ataleti yenebilirsen tabi..
    olay 2. bu pasta börek çörekleri sen mi yapacaksın? daha önceki sandeviç bozması tarifinden anladığım kadarıyla durum pek bir vahim.
    olay 3. sussam iyi olcak. yoksa bi daha blogumun okuyucu sayısından bir tanesi eksik kalacak. bıdı bıdıcı mıyım? EvEEEEtttt :PPP

  2. Avis Durgan Says:

    Piel hanım;

    Olaylara madde madde cevaplarımı ben de şeyediyim o zaman;

    Cevap 1. “Atalet” demişiniz, haklısınız, nisbeten bu ataleti yenebilen insanlar taşınma işini taş çatlasa iki haftada çözebiliyor iken benim işim hala bitmedi, yaklaşık 6 haftalık uzzun bir sürece “yaymış” bulunuyorum. Dolayısyla fotoların akıbeti de şimdiden meçhul, evet.

    Cevap 2. Pasta börek çörek bizde rakı, şarap, ve biranın kod adı olduğundan mütevellit, hazırlık aşamasında pek bir sıkıntı çekeceğimi sanmıyorum, 🙂

    Cevap 3. Susmayın canım, blog olayının yarısı blog sahibinin dizini kırıp yazmasıysa yarısı da okurun geribeslemesi (komik bi kelime deil mi?)

    Cevap 3 alana 1 bedava: Bıdı bıdı bıdı çekirge.. 🙂 (Böyle de iğrençleşirim gider ayak)

  3. PieL rOjA Says:

    cevap 2. ye soru şeyediimm..
    biz davetli miydik bilmiyorum fekat ben bacardi severim bildiğiniz üzre:P
    bana ne dicek ben de cört diye oturup kalcem yerimde. ahahahaha..
    cevap3. e nispet:P : valla benim fikrim bir hatun bıdılayınca iğrenç espriler yapcak hal felan kalmaz bu erkek kısmında. zira o sırada hayatın anlamını sorgulamakla, hatunu gırtlaklasam kaç yıl yerim, yesem de bu hatuna değer mi gibi sorguları arasında gider gelir bence. o derece bir potansiyel vardır hani.

  4. nautilus Says:

    her seferinde bir uyarı beklemeyiniz. tamam içki miçki de istemiyoruz. aaaaa. ama yazınız iki satır birşey yahuu.
    ben kim miyim?
    bir dost:P

  5. duydum ki pek bir cici evin olmuş 🙂 bu sefer de ben sana geleyim bari misafircilik oynamaya. güle güle otur.

  6. nautilus Says:

    heeyyy.. taşınamadın mı sen hala?yeni bloguma da gelmiyorsun. küstürdüm mü seni acaba?
    ben de taşındım ya yeni bloguma. hiç hoşgeldine gelmedin. darıldım vallahi..

Bir Cevap Yazın

