Hoşçakal Koç, ya da Beyaz Gölge`yle alakasız iyrenç oyunlu başlık ifrazatı

Yarın değil bir sonraki gün akşam, ben, sırtçantam ve dicital gamaramgiller, hep birlikte Istanbul`a gidiyoruz efendim. Uzun süredir görmediğim arkadaşları göreceğim, fotolar çekeceğim ve hava tahminlerinden aldığım bilgiler ışığında vardığım bir sonuç; üşütüp geri döneceğim, zira Istanbul, Adana gibi memleketlerin soğuğu pis çarpıyor, kahrolsun rutubet, yaşasın neme karşı verdiğimiz haklı mücadelemiz! (Breh.)

Onun haricinde, yine yerimde duramadım, Adana`ya geldim, yarın sabah da Ankara`ya dönüyorum, kah uçuyorum, kah otobüslere biniyorum. Hareketli ve seyahatli bir hafta olmakta bu hafta. Ve görüyorum ki, yerimizde dura dura küflenmişiz, gerçekten de tebdil-i mekanda fayda varmış.

Böyle laylom bir girinti olsun bu da bu sefer, haydi bakalım. Bütün sayın okurlarıma iyi tatiller diliyorum, dönüşte 500 kelimelik “tatilde ne yaptım?” kompozisyonumla sizlerle birlikte olacağım işallah..

Baybayramram efem..

2 Yanıt to “Hoşçakal Koç, ya da Beyaz Gölge`yle alakasız iyrenç oyunlu başlık ifrazatı”

  1. piel roja Says:

    vallahi istanbulumun trafiği olabilir. kapkaçcısı olabilir. kalabalığı olabilir. uğultusu olabilir. yazın nemden iğrenç sıcağı olabilir.
    fekat kış soğuna hiç birşey dedirtmem vallaa..
    aaa ben her ankaraya geldiğimde içime işliyor o kuru soğuk. dişlerim birbirine giriyor.
    neyse istanbul bayram nedeniyle boşaldı zaten.
    sizi de alabilecek kadar boşluk var. buyrunuz bekleriz şehr-i istanbulumuza.
    vapura binip martılara da simit atınız bari:))
    iyi bayramlar:)

  2. Avis Durgan Says:

    🙂 Size de iyi bayramlar Piel, bakalım, geliyoruz. Bir yandan da bir tarafım “bindik bir alamete, gideyoz kıyamete, haydi hayırlısı” diyor ya, göreceğiz artık.

    Bir de, bu havada vapur, bilemiyorum, bendeki karma`yla kesin ya Kızkulesi`ne çarparız ya da simit atayım derken martılar gözümü falan çıkarır.. 🙂 neyse, dediğim gibi, göreceğiz bakalım..

Bir Cevap Yazın

