One man standing.. barely…

biraz iç huzuru, biraz durgunluk, bir miktar “clarity” istiyorum ne zamandır. Yanımda “iş” ya da herhangi başka zorlayıcı bir sebep (misal, aile bağları) haricinde duracak birini istiyorum. Bu “tek tabanca” hali fazla uzadı, yavaştan kabak tadı vermeye başladı artık.

Veya bu akşam bir iki kadeh birşey içerek şimdilik geçiştirebilirim, bilmiyorum. Bakalım.

2 Yanıt to “One man standing.. barely…”

  1. piel roja Says:

    allahıımmm. demek ki bu istekte bulunan birden fazla birileri olduğu için sen benim dileklerimi yerine getiremiyorsuunn. anladıımm..
    evet bence de Avis. sen geçiştir. belki aklına eser yukardakinin benim dileğimi tam yerine getireceği tutar.. over dose felan olmasın:PP
    bencilim yahuu.
    şu yorumu yazmaya başlarken sana destek çıkan bişeler yazcaktım ama soldan soldan şeytan kanıma girdi.
    gelen vurdu giden vurdu:PP

  2. Avis Durgan Says:

    🙂 En azından dobra dobra yazmışsın işte, o da güzel birşey.

    Peki ne oldu dün akşam? İki kadeh birşey içerek geçiştirebildim mi? Hayır, 🙂 o iki kadeh “iki”de kalmadı haliyle, miktar geometrik olarak arttı, nihayetinde yattım uyudum. Sabah kalktım, halen aynı istekler gayet mevcut.

Bir Cevap Yazın

