"Soluk benizli çatal dilli"


Bugün akşamüstü bilgisayarın öbür olanaklarından da faydalanmak gibi bir fikre kapıldım ne hikmetse, (aslında yeni yüklediğim oyunlardaki ilerlemem durmuş vaziyette, takıldım, geçemiyorum, dolayısıyla sıkılıyorum, sıkıldıkça da kendimi eğlemenin başka yollarını arıyorum, budur olayın özü.), önce internet bağlantısını kurdum, ardından benim makineyi tanıttım, ondan sonra fotoşop yükledim, geçen perşembe akşamı odamda “acep 1 adet 60 watt`lık lambanın ışığıyla elde edebileceğim minimum blur nedir?” denemesi fotolarını atariye yükledim, modelim yukarıda gördüğünüz bardak ve içindeki ateş suyu idi. Haliyle ateş suyunu resimleri çekerken içtim, ve yine haliyle benim resimlerdeki blur miktarı giderek arttı efenim.

Deneysel resimlerin gerisi gelecek diye ümit ediyorum. Böyle de çakma bir girinti yazdım size bu akşam, mazur görünüz sayın okuyucu.

Edit: Hatta o kadar çakma bi girinti oldu ki, başlık yazmayı bile unutmuşum, sonradan ekledim. Hatta bu edit notunu yazarken girintiye ne başlık koyacağım hakkında en ufak bir fikrim bile yok, bakalım, sona doğru giderken aklıma birşeyler gelir belki.

4 Yanıt to “"Soluk benizli çatal dilli"”

  1. piel roja Says:

    sağlam fotoğraf olmuş doğrusu.. blur ayarı süper:P
    fazlası zarar:P

  2. Avis Durgan Says:

    sağolun piel, 🙂 makineyi sallamayayım diye girdiğim şekiller çekilebileydi aslında daha süper fotolar çıkabilirdi, onu da bi dahaki sefere diyoruz bakalım.. 🙂

  3. resim güzel, başlık güzel sanırım kafa da güzel insan daha ne ister =)

  4. Avis Durgan Says:

    Teşekkürler efendim, O sizin güzelliğiniz :). Valla işte 28 poz çekiyoruz içinden biri fena çıkmıyor İlke`cim, dijital sağolsun. Tipik bir “alet işler el övünür” vakası.

Bir Cevap Yazın

