Perşembe`nin gelişi..

Evelsi gün müdürümle MSN üzerinden konuşuyoruz; ikimiz de daralmış, bunalmış, sıtkımız sıyrılmış haldeyiz, laf lafı, yakıntı serzenişi açtı efendim, nihayetinde “Salı” gününün ne kadar meymenetsiz bir gün olduğu konusunda fikir birliğine vardık. (Ben konsensüs gördüm).

Oturup da üzerine düşününce -üzerine düşünülecek, hatta düşünmekle de kalmayıp harekete geçilmesi gereken daha önemli mevzular yokmuş gibi- Salı günü cidden ne idüğü belli olmayan, abuk subuk bir gün; ne haftabaşı, Pazartesi sendromu yaşamak için geçerli bir sebep var (ki adı üzerinde zaten, Pazartesi sendromu), ne Çarşamba gibi hafta ortası, benim dememle “Cuma Yarısı”. Ki zaten Cuma ve Cumartesi günleriyle karşılaştırmaya girmiyorum bile, abesle iştigalin lüzumu yok.

Bu aralar TV`de seyredecek birşeyler bulma sıkıntısı yaşadığımdan (Digiturk, allahından bulasın, ne halt etmeye House`un yeni sezonunu almadınız ulan) vakit çarçur etmek amaçlı E! kanalını seyrediyorum; oradaki sıralama hastalığı bir miktar bana da sirayet etmiş olacak ki, aşağıdaki “Haftanın en sevilesi 7 günü” listesini hazırlamaya karar verdim. (Allah bana akıl fikir versin)

Haftanın en sevilesi 7 günü:

1 – Cuma : Haftasonu habercisi, öncüsü.
2 – Cumartesi : Eğer mesai izin veriyor ve çalışmıyorsanız yeme de yanında yat, ertesi gün işe gitmeyecek olmanın verdiği rahatlık gibisi yok.
3 – Çarşamba : Cuma yarısı, akşamında ufak kaçamaklar yapmaya en müsait hafta içi günü, hafta ortasında bir bukle haftasonu gibi birşey sanki.
4 – Perşembe : Bir miktar gayret edilirse sevilebilir, ardından Cuma gününün geliyor oluşuyla kalan hafta içi günler arasında bir adım öne çıkan, yoksa pek de bi numarası olmayan bi gündür kanımca.
5 – Pazar : Pis bir gündür Pazar günü, oldum olası sevemedim ben, insanı huzursuz eder, haftasonu sonu olduğundan muhtemelen. Hem bir an önce bitsin, hem de bitmesin ister insan, sabah kalktıktan akşam yatana kadar düşük yoğunluklu sıkıntı yaşatır. Rahat vermez.
6 – Pazartesi : Günlük depresan. Sıkıntılı bir ruh hali durumuna ad veren başka da bir gün yoktur, iki günlük aradan sonra çalışmaya başlamak adama fena koyar, ki zaten bu günkü çalışmadan da doğru düzgün verim alınmaz, akşama kadar “of”la “puf”la geçer vakit. Yeniden başlama oryantasyonunun sancıları günün dolgusudur genelde.
7 – Salı : Haftanın en karaktersiz, en meymenetsiz günü. O kadar ki, yazacak kelime bulamıyorum. Hayır, o kadar ki, akşamında TV`de bile doğru düzgün birşey yok.. O kadar olur yani.

Listemiz şimdilik böyle, beğenilerinize sunarım.. Bir dahaki “En sevilesi” girintimize kadar esen kalın…

Reklamlar

2 Yanıt to “Perşembe`nin gelişi..”

  1. piel roja Says:

    şahsen gün mün ayırmam. ismine bakmam. özel mözel anlamam. herşey anlık değişir bende:DD neden nedensiz ayırmam.:P
    pazartesi süper iyi olup, cuma gecesi melankolik takılabilirim. ben de böyle bi çeşidim işte. özenle beslemek gerek:P

  2. tayland’da günlerin bi rengi olduğunu memurların bazen bu renklere göre giyinmek zorunda olduğunu biliyor muydunuz? (osmanlı padişahı kimdir der gibi sordum heheh)

    pazartesi sarı
    salı pembe
    çarşamba yeşil
    perşembe turuncu
    cuma mavi
    cumartesi mor
    pazar kırmızı

    gördüğün gibi salıya ne idüğü belirsiz bi renk kalmış =)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: