22 Kasım sabahı itibarıyla hal ve vaziyet

Efendim günaydın, yine salladım blog işini, on gündür yazmamışım bişey. Birincisi; öyle kayda değer bir hadise yok bu aralar, işte bi Adana`ya gittim geldim, bir o. Onu da anlatmıyorum çünkü orada kaldığım ve uyumadığım sürenin geri kalanının %80`i eğitim seminerinde geçti, benim canlı olarak dinlerken içim bayıldı, siz de dolaylı olarak benden dinlemeyin bence.

İkincisi; kayda değer bir hadise olmamasının sebeplerinin başında gelen, benim geçen pazar günü kendime yeni bi atari almış oluşum. Glorious days of hardcore gaming`e geri döndüm, Pazar akşamından beri günde ortalama 5 saat atari karşısındayım, sırtım boynum ağrımaya başladı artık. E o kadar vakti bilgisayar başında geçirince pek başka birşeye zaman kalmıyor.

Bi hadise bi atraksiyon olursa haber ederim efem. İyi günler.. 🙂

3 Yanıt to “22 Kasım sabahı itibarıyla hal ve vaziyet”

  1. piel roja Says:

    olmaz ki efendim böylee.. insan bloga özel bir iki aktivasyona geçer. ne bilim bişeler yapar.
    bence anlatcak bişeler oluyodur da sen de belki benim gibi anlatmaya üşeniyosundur. hıı? ne dersin?
    zorla hadise yaratcam ben de ahahahaha:DD

  2. Avis Durgan Says:

    ya doğru aslında, bişeyler yapmak lazım da… ne yapmak lazım, bilemedim.. Bi akıl verin yahu, 🙂

  3. piel roja Says:

    herşeyi devletten beklemeyin azizim.. girişimci olun. alla allaaa:P
    ya allahın ankarasında da ne yapılır bilmem ki:P
    resssmen sataştım yaaa ahahahahaaa!

Bir Cevap Yazın

