"everybody lies"

Aslında bu akşam, haftada bir ya da iki kere Kıtır`da tek başıma yaptığım olağan “iş dönüşü yol üzeri iki miller ya da corona, yanında kalamar ya da patates tava” biralamalarından birinden tam hesap isteyip kalkarken hemen yanımdaki masaya üç sarışının yerleşmeleri ve benim olmaz olasıca kötülükteki zamanlamam üzerine hayıflanmam hakkında yazacaktım ve fakat işler değişti.

Şimdi siz sevgili okurlardan bazıları “ne akla hizmet kalktın ki, oturup bi bira daha içeydin ya?” diyebilirler, bir bakıma haklıdırlar da, ve fakat bugün Cuma, saat 7`de “House” var. En azından vardı, bugüne kadar.

Şu an yazarken ayırdına varıyorum, Dimyat`a pirince giderken elimizdeki muhtemel bulgurdan olmuşuz, duble fiyasko yahu.. eheh.. hihihi..

Neyse, kısa kesmek gerekir, zira kendimi tuvalete kapayıp kafamı seramiklere vurmam icap ediyor; Dizimax House`u bitirmiş, yeni sezonu gösterip göstermeyecekleri de belli değil. Haftada üç saat (Pzt-Çrş-Cum) bir TV keyfim, günlerin geçişini görece hızlandıran bir beklediğim bir şey vardı, o da bitti.

Sizi kendisinden bir alıntıyla uğurlamak isterim;

“It’s a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what. The weird thing about telling someone they’re dying is it tends to focus their priorities. You find out what matters to them. What they’re willing to die for. What they’re willing to lie for.” – Dr. Gregory House

Reklamlar

2 Yanıt to “"everybody lies"”

  1. iç geçiren smiley.

    öncelikle kızlarda belki senin kalkman konusunda esef duymuşlardır. biralamalara hız vermek gerektiğini düşünüyorum.. hatta ben de eşlik etmek isterim diycem ama o zaman kısmeti kapamak mümkün =))

    everybody lies’ a gelince. baştaki iç geçiren smiley işte bununla ilgili. evet everbody lies, ne hakkında yalan söylediği de nerde kendine güvenmediği neyi gizlemekten bi medet umduğu ile ilgili. düşününce, söylenmeyen gerçekler de yalandan sayılabilir değil mi, gerçeği gizlemek de bi çeşit yalan sayılabilir hani.. ne yalan söylediği kişi hakkında çok şeyi açık ediyor… hm hm nerdeyse bir günün yazısı olur bu.. thx for insiration…

  2. piel roja Says:

    bence kızlarda da iş yokmuş:P
    yani seni görmüşler madem kalkarken… onlar da kalksaymış buranın ortam sarmadı babında…
    ay bu da pek bi sapıkca oldu yaf. neyse boşver sen dediklerimi..
    kısmet bi sonraki biraya:P

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: