Kızıl Ekim

Başlığa bakıp da yanılmayın, -hoş zaten burayı ziyaret edenlerin de olası öyle bir yanılgıya düşeceğini sanmam- yazının bolşevikler ve nümayişperverlikleri ile bir alakası yok, olacağını da sanmıyorum. Başlığın bir ihtimal yaratmış olabileceği mistisizmin (sabahın köründe, yeni uyanmış, henüz afyonu patlamamış, sosyal bilince sahip bir insana, gözünü açar açmaz Marx`ın fotosunu göstermenin de aynı etkiyi yaratacağını sanıyorum, ya da sallıyor da olabilirim; uzun parantez içi yazasım geldi, uzattıkça da uzattım, nasıl da uzattım ama değil mi? ehöm, neyse..) içine bu şekilde ederekten, hatta da daha da ileri giderek, aslında bu girintiye “Kızıl Ekim” başlığını koymamın asıl sebebinin, blog`daki girintilerinde tarih fontlarının kırmızı oluşu ve son girintinin tarihinin de “October” oluşundan öte başka bir şey olmadığını söyleyerekten, ayrıca düşünmeye üşendiğimden dolayı böyle kolaya kaçtığımı da noktayı koymazdan evvel cümlenin içine sokuşturaraktan, hepinize Cizıs`tan sabır diliyorum sevgili okurlar.

Üzerine yazacak adam akıllı bişey olmadığından bu aralar, böyle “çakma” girintilerle boşluk dolduruyorum işte, anca parmak egzersizi, “başladığım cümleyi nereye kadar uzatabilirim ki acabağ?”lar, falanlar, filanlar…

Valide hanım, kendime bir hobi (resim, dil kursu, spor, kız arkadaş vs. vs…) bulmamı, bu ev,iş,ev,iş … lim -> oo minvalinde devam etmem durumunda artık iyice ayyuka çıkmış olan depresif bok durumundan kurtulamayacağımı öğütledi bana, haklı da aslında. Fırsat ve motivasyon bulabilirsem bir ara opsiyonlara bakacağım bakalım.

Konsantrasyonum bozuldu, şimdilik böyle hürmetengiz okurlar, eyvallah..

Reklamlar

4 Yanıt to “Kızıl Ekim”

  1. piel roja Says:

    biraz daha bunalım hali yaratayım bari.. yahu ankarada ne hobisi bulunur ben bilmiyorum ki hiç?(istanbullu ankarayı anlamaz. ankaralı istanbulun karmaşasına dayanamaz.. never ending scenario)
    sanki ankara sadece bakanlık veya bilmem ne genel müdürlük binalarındn ibaret gibime geliyor… neyse denemekte fayda var elbet..

  2. Avis Durgan Says:

    Yok, kolay değil Ankara`da insanın kendini eğleyecek birşeyler bulması, evet. Bu şehrin tekdüzeliği de, eğer kişi kendini kapıp koyverirse, adamı daraltıyor tabi.
    Neyse, o bir başka girintinin, bunun kadar da kısa bitmeyecek bir girintinin konusu, 🙂

  3. piel roja Says:

    bu arada bir prosedürünüz var mıdır bilmiyorum efenim fakat sizi izlediklerim listeme aldım.. bilgilerinize saygılarımla sunarım..
    (bu da Ankara’nın diplomatik ve ciddi havasına işaret etsin babında yazılmıştır..)

  4. Avis Durgan Says:

    Sayın Roja;

    Blog`u izlemeye almış olduğunuz beyanınız tarafımızca incelenmiş, ve herhangi bir sakınca görülmemiştir. Okumuş olduğunuz ve okuyacağınız girintilerden keyif almanızı ümit ederiz.

    Avis Durgan
    Ankaralı Blogcu

    🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: