Vuslat..

Bugün ilk göz ağrımla bir araya geldik yeniden. Beklemediğim bir anda, uzun bir ayrılıktan sonra yeniden O`nu görecek olmanın tatlı huzursuzluğunu yaşadım bütün gün. İlgilenmem gereken bir sürü işle ilgilenir, görüşmem gereken bir sürü insanla görüşür, konuşurken, aklımın kendime özel kalan ufak bir yerinde hep O vardı. Değişmiş miydi acaba, iki yıl oluyordu neredeyse, huyu, suyu aynı mıydı ki?

Öğleden sonra buluştuk nihayet, bir yandan geçmemişti vakit, bir yandan da gözümü açıp kapayıncaya kadar karşımda buluvermiştim işte O`nu.

Hasret giderdik uzun uzun. Aynıydı, değişmemişti, unuttum zannettiğim tavırlarına, duruşlarına, sesine aslında ne kadar aşina olduğumun farkına vardım. Gariptir; O`ndan sonrakiler, arada yapılan kaçamaklar sanki üzerini örtmüştür, aklımdan silmiştir diye zannediyordum iki buçuk yıllık birlikteliğimizden bana kalanları, hepsi teker teker geldi aklıma.

Dedikleri doğru cidden, insanın ilk göz ağrısı bir başka oluyor. 

Bir Cevap Yazın

