Asansör İki ya da “it ain`t over till it is over.”

   …Efendim iyi günler, harala güreleden fırsat bulup da şuraya girip iki satır yazamadım bir kaç gündür, (yalandan kim ölmüş).

   Çok uzatamayacağım bu sefer, mevzu enteresan, yorumları size bırakıyorum: Aşağıdaki girintiyi yazıp blog`a eklediğim günün akşamüstü tekrar asansörde mahsur kaldım. Bu üçüncü oldu. Yalnız bu sefer yine aşağıda yazdığım üzere kendi başıma kurtulmayı başaramadım, kalleş hurda beni alt etti. Sıcak, havasız, ufak kutuda yaklaşık bir yirmi, yirmibeş dakika geçirdikten sonra romen teyze tarafından kurtarıldım.

   Hayat insana çok garip zamanlarda çok garip şekillerde “humility” dersleri veriyor, apışıp kalıyorsunuz.

Bir Cevap Yazın

