Pazartesi

Her Pazartesi günü bir öncekinden daha çekilmez olmaya başladı.

Ben de giderek daha yorgun, bezgin, mutsuz ve dolayısıyla kendi kendisine ızdırap olan bir eleman olmaya başladım. Limitleri zorlamaya başladık yine, hayırlısı bakalım.

Bir Yanıt to “Pazartesi”

  1. ardamardar Says:

    “somebody has the case of mondays” diyerek office space i buradan aniyorum ve takdir ediyorum. Belki de adamin kapidan elektrik carpilmasindan tut ” I’d like you to… go ahaed… and… fix this shot” diyen yonetmene kadar herseyin hayatima benzer olmasindan belki. bence cok basarili film. Karkterler cok tanimli ve appealing ve komik. Abarti tam gerektigi kadar. Oyunculuklar idare eder ama yani dehset guzel degil. Fikir cok guzel. Karakter fikri ve tasarimi. Bi de “Damn it feels good to be a gansta” ve de “die motherfucker die” sarkilari ve sarkilar sirasinda donen espri cok geyik olmasina ragmen beni guldurdu.

    Sonuc olarak bu haftanin odevi: Office Space izlenecek.

Bir Cevap Yazın

