Köstence, 17. gün, veya “Sabreden Derviş…”

2004 yılı yazında bizim firmanın bir direk işi için Filipinler`e gittiğim zaman, ilk kez dinlemiştim. Otel odasında kös kös oturup kanallar arasında hoplarken denk geldiğim bir anime kanalında denk geldiğim bir çizgi film, “Captain Herlock, Space Pirate – The Endless Odyssey”in bitiş jenerik parçası.

 “Nameless Lonely Blues”… Tam kıvamında, ne eksik ne fazla. Çok hoşuma gitmişti o zaman.

2,5 sene boyunca internet`i alt üst ettim, ne kadar P2P programı varsa hepsinde aradım, bulamadım. Neden sonra bugün “dur şunu bi Gugıl`dan bakayım bir de” diye bir fikir geldi aklıma (doh!).

Henüz atariye indirmeyi becerememiş olsam da, 2,5 sene sonra ilk defa, veya tekrar, dinliyorum şu an.

İsterseniz soft dirinklerimizi yudumlarken birlikte dinleyelim bu hoş parçayı:

http://www.coucoucircus.org/ost/generique.php?id=335

Bir Cevap Yazın

