Tuhaflık no: 18 – Çikita muz

Biliyorum bunu bütün Türkiye gördü ama Arda’ nın ve diğer yurtdışı sakinlerinin görmemiş olduğunu tahmin ederek bu videoyu sunuyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=8c3YRPGppPM

3 Yanıt to “Tuhaflık no: 18 – Çikita muz”

  1. ardamardar Says:

    Treasure planetin basinda anneyle cocugun uyumadan onceki diyaloglarini izliyorudum. John Dipa supervisor animator. Hayvan gibi cizdigini soylemek istiyorum. Hareketler mukemmel estetik. Akiyor mubarek. Onlar ne guzel egriler oyle, line of actionlar ne kadar acik ve temiz, interaksiyon ne kadar guclu ve o kadar fizik hesaplarinin arasinda inanilmaz bir estetik… diye dusunurken senin videoyu actim. Kendime geldim. Bi an cok elitist olmaya baslamistim. Ajdar beni kendime getirdi. Nitekim biraz sok hissetmedim degil. Tesekkur yine de.

  2. Avis Durgan Says:

    Ne yazsam bilemedim, yine tarifsiz duygular içerisine girdim, karmakarışık oldum.

Bir Cevap Yazın

