Katar, 5. gün

Evet, aynen. Katar`dan nefret etmekten vazgeçmek gibi bir niyetim yok henüz.

Yarın bayramın ilk günü olması nedeniyle ekibe bir gün tatil vermeyi kararlaştırdık. Ekip buraya geleli beri 1,5 ay geçti, fakat bu zaman zarfı içinde sadece 1 gün dinlenebildiler. Dolayısıyla hepsinin canı burunlarına gelmiş durumda. Yarın onları dışarı çıkartacağız, hava aldıracağız bir miktar.

Aksilikler peşimizi bırakmıyor hala. İşin en kritik safhalarından birine girerken gelen bu yılbaşı ve bayram tatilleri dolayısıyla plan programımız altüst oldu. Malzeme ihtiyacımız var; dükkanlar kapalı, vinç lazım, bayram tatili dolayısıyla operatörler çalışmıyor. Çalışan bir operatör bulduk, bu sefer ekibim izin istiyor…

Bunun gibi bir sürü irili ufaklı problem hayatı zorlaştırıyor, zaten çekilmez bir yer olan burayı daha da illet bir hale getiriyor. Akşamları uyumak istemiyorum çünkü uyandığımda bir öncekini aratmayacak lanetlikte bir günün beni beklediğini biliyorum.

Ya da bilmiyorum, benim tahammül limitim mi düştü acaba? Ama şimdiye kadar kimseden “Ya ben çok memnunum buradan, keşke fırsat olsa da bundan sonra Katar`da yaşasam” gibi, hatta bu kadar radikalini bırak, “Katar`da çalışıyor olmaktan memnunum” gibi bir laf da duymadım. Hatta millet arkasına bakmadan kaçıyor buradan, ya da bir an önce kaçmak için bahane arıyor.

Demek ki var bi bokluk.

Dibin Notu: Herkese iyi bayramlar, aksiyonlu yeni yıllar. Tadını çıkarın, keyfine varın. Küsler barışsın, aileler akrabalar biraraya gelsin, bir Kent reklamı tadında geçsin bu doğu-batı sentezi kılıklı tatil. Katar`dan sevgilerle.

Bir Cevap Yazın

