Katar, 3. gün

…Katar`dan hala nefret ediyorum. Hatta öyle ki, şimdiye kadar hayatımdaki çok az şeyden bu kadar emin oldum, içimde hep ufak ya da büyük bir şüphe olurdu durumumla ilgili, ama bu sefer, tüm benliğimle, tepeden tırnağa ne kadar hücrem varsa hepsiyle, nefret ediyorum buradan.

Günlere erken başlayıp geç bitirdiğimizden dolayı da zaman yavaş geçiyor, başlayan gün bitmek bilmiyor, etrafımda muhatap olmak durumunda kaldığım muhtelif Çinli, Filipinli, Nepalli, Hintli, Pakistanlı, Sri Lankalılara derdimi anlatmaya çalışırken on takla, onların bana söylediklerini anlamaya çalışırken yirmi takla atmak zorunda kalıyorum. Karşınızdaki insanla anlaşmanın bile bu kadar meşakkatli olduğu bir yerde, kısıtlı bir zamanda, kısıtlı bir bütçeyle ve kısıtlı bir ekiple, müşterinin beklentilerinin seviyesinin saçmalık derecesine ulaştığı ve şimdiye kadar sadece bir kez daha yapmış olduğunuz ve en önemlisi sevmediğiniz bir işi yapmaya çalışın, ne durumda olduğumu ancak o zaman bir miktar anlayabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

