Terminal

Uçağımın klakmasına yaklaşık 5 saat var, hacı işgaline uğramış Atatürk Havalimanı Dış Hatlar terminalindeyim.

ikinci Katar seferinin ilk ayağı olan 4 gece 3 gün`lük İstanbul ziyaretini tamamladım. Her İstanbul`a gelişimde olduğu gibi bu sefer de aptala döndüm, ama güzel vakit geçirdim, gral devre 309`lar sağolsunlar, pek güzel misafir ettiler beni burada.

Check-in kontuarının açılmasını bekliyorum, ondan sonra enternasyonel kısma geçeceğim bakalım. Asıl aksiyon orada.

PS: Bugün garip bir insan kokteyli var havaalanında; Ruslarla hacı adayları enteresan bir kontrast yaratıyor. Kozmopolit ortamların hastasıyım son tahlilde.

Bir Cevap Yazın

