Yeni Capon Kız

Eve yeni Capon kızımız geliyor, İsveçli Ingrid`le Alman Inge`nin yanına kardeş olarak gelecek bakalım. Fransız kızımız Françoise`ı da gönderiyoruz hayırlısıyla.

Heyecan had safhada, şimdiye kadar Capon kızımız olmamıştı hiç, huyunu suyunu bilemiyoruz tabi, endişe var o yüzden bir miktar, ama hayırlısı diyoruz ailecek.

Maaşallah diyin sayın okurlarım; Allah size daha iyilerini nasip etsin işallah, 🙂

6 Yanıt to “Yeni Capon Kız”

  1. digression Says:

    Güle güle, hatta kahkahalar atarak binersin inşallah kendilerine bir ömür boyu.Bi kurban keselim diyorum yalnız ben.hani kutlama,nazar,adet,anane bakımından…hatta…sonra içelim o kurbanın kanını , kafatasını havaya kaldırıp bağıralım ateşin etrafında ,7 denizden duyulsun kanlı haykırışlarımız ve lanetli danslarımız..Krom adına biri beni sustursun…

  2. digression Says:

    Güle güle, hatta kahkahalar atarak binersin inşallah kendilerine bir ömür boyu.Bi kurban keselim diyorum yalnız ben.hani kutlama,nazar,adet,anane bakımından…hatta…sonra içelim o kurbanın kanını , kafatasını havaya kaldırıp bağıralım ateşin etrafında ,7 denizden duyulsun kanlı haykırışlarımız ve lanetli danslarımız..Krom adına biri beni sustursun…

  3. lithaen Says:

    efenim hayırlısı olsun diyelim…

  4. lithaen Says:

    efenim hayırlısı olsun diyelim…

  5. hallac pamugu Says:

    Olm ne iş.. Mmm.

  6. hallac pamugu Says:

    Olm ne iş.. Mmm.

Bir Cevap Yazın

