Vizırd

Kara Sabahat çalıyor bir yandan, “Vizırd” var bi tane, harmonikalı falan, pek eğlenceli bi şarkı.. Ayrıca ben şantiyedeki masamda oturuyorum, can sıkıntısı, daraltı, vesaire, ne ararsanız var. Beş günlük bir bayram tatilinden sonra gelen Perşembe gününden gelecek hayrı artık allahtan beklemekten başka yok çaremiz.

Çay içiyorum sabahtan beri… dördüncüden sonra saymayı bıraktım. Keza sigara desen öyle.

Ya mutlu değilim. Uzun zamandan beri söyleyeceğim, olmuyordu bir türlü. Ayrıca kendime de kızıyordum hep, “Oğlum yapma böyle bak, allahın gücüne gider, mutlu olmamak için ne sebebin var, aç mısın, açıkta mısın?” diye. Ama işte olmayınca olmuyor. Zorla değil ki.

Bu yoğun tatminsizlikten kaynaklı bir mutsuzluk aslında. Kronik birşey. Biz çoğu zaman bunu can sıkınıtısı olarak yanlış tanımlıyoruz. İnsan, canı sıkıldığı zaman kendini eğleyecek, meşgul edecek birşeyler bulur, ne bileyim, sinemaya gider, kitap okur, müzik dinler, o sıkıntıdan bir şekilde kurtulur. Halbuki bu şu an benim içinde bulunduğum durumda o yukarıdaki rekreasyon aktivitelerinden hiç birini yapmaya sevk edecek motivasyonu bulamıyorum kendimde.

Taa kendimi bildim bileli yakama yapışmış bu illet. Bu saatten sonra da kurtulabilir miyim bilinmez.

Bak mesela şimdi de içim bayıldı, yazmaktan sıkıldım. Bırakacağım sanırım şimdilik..

Fonda bu sefer Derin Mor`dan “Sımok on dı votır” çalıyor… şimdi de “solcır ov forçun” başladı mesela…

Görüşürüz.

Bir Cevap Yazın

