Bek in bilek..

Ya bitti… geldim, Ankara`dayım.. Hatta o kadar ki, iki gün sonra iki hafta oluyor geleli.

Yanlız gariptir, geldiğimden bu yana sanki altı aydır Ankara haricinde yaşamamışım gibi hissediyorum; sanki gitmişim, bir iki hafta takılmışım da dönmüşüm gibi geliyor. Herşeye, herkese bıraktığım yerden devam ediyorum aynen..

Hayır, düşünüyorum, acaba kendi kendime çok mu kurdum “şöyle de olacak, böyle de yapacağım..” diye, o da değil. Bir garip yani. Ankara huzursuzluğuna aynen kalındığı yerden devam ediyorum.

Bir de gidiyorum ben yine, önümüzdeki haftadan itibaren yine yokum, bu sefer tebdil-i mekan daha da radikal bir şekilde olacak; şansımızı Arabistan yarımadası`nda arayacağız bakalım.

En nihayetinde gidilecekti bir yerlere de, resmen piç oldu şu iki hafta ya, ona yanıyorum. Ama neymiş arkadaşlar; sevilmiş g.tün davası olmuyormuş… Di mi? Evet Cevat Abi.

Hadi kaçtım ben.

2 Yanıt to “Bek in bilek..”

  1. hallac pamugu Says:

    Cicim, Arabistan’ a gitmeden önce arayacaktın, buluşacağdığ? Bu ne acele la? E hayırlısı diyelim.

  2. hallac pamugu Says:

    Cicim, Arabistan’ a gitmeden önce arayacaktın, buluşacağdığ? Bu ne acele la? E hayırlısı diyelim.

Bir Cevap Yazın

