Tebdil-i Kıyafet

Blog`un rengini neyim değiştirdim, vakit geçmiyor yapacak iş olmayınca, ben de böyle abuk subuk işlerle uğraşıyorum işte.

Yanlız blog`un yeni hali nedense bana şeftaliyi çağrıştırıyor. Hadi bakalım.

6 Yanıt to “Tebdil-i Kıyafet”

  1. hallac pamugu Says:

    Cigerim nassin? Dön artık iki sümsüşelim ulu orta. Tüm şeftaliler bizim olsun, sulu sulu hehe.

  2. hallac pamugu Says:

    Cigerim nassin? Dön artık iki sümsüşelim ulu orta. Tüm şeftaliler bizim olsun, sulu sulu hehe.

  3. ardamardar Says:

    Ya ben de doniym artik. Ben de sumsusmek istiyorum. Takimi ne zaman toplicaz ve ortamlara akcaz.

  4. ardamardar Says:

    Ya ben de doniym artik. Ben de sumsusmek istiyorum. Takimi ne zaman toplicaz ve ortamlara akcaz.

  5. ya ben neden habersizim bu blog konularında…kimse bana merhaba, nasılsın demiyo…çok yannızım…. böhü…literal böhü.. 😦

  6. ya ben neden habersizim bu blog konularında…kimse bana merhaba, nasılsın demiyo…çok yannızım…. böhü…literal böhü.. 😦

Bir Cevap Yazın

