Kuuuut… ahhh!… yeah!

Linyit memleketine ikinci defa gidiyorum; birincisi, bundan uc bes sene once (lan, alti sene olmus.. yuh..) entas tayfasiyla ciktigimiz “malzemeleri bilelim, taniyalim, sevelim” seferi idi, kisa kalmistik, hatta hic kalmamis bile olabiliriz, hatirlayamiyorum simdi tam olarak..

Neyse, bu sefer en az bir ay kalmam kesin, havaci olarak egiteceklermis bizi orada, ondan sonrasini bilemiyorum, nereye gideriz, orada mi kaliriz, ne yapariz…

Sonuc olarak buyuk ihtimalle uzuuun bir sure yeni bir eklenti olmayacak blog’a, yani okuyan eden var miydi bilmiyorum, yazilara verecegim uzun araligin sebebini aciklayayim istedim nedense…

Herkese cok selamlar.

2 Yanıt to “Kuuuut… ahhh!… yeah!”

  1. ardamardar Says:

    hadi kolay gelsin abi. hayirli tezkereler. gule gule git. gule gule gel.
    arada firsat bulursan yaz defterine. bilelim naapyosun

  2. ardamardar Says:

    hadi kolay gelsin abi. hayirli tezkereler. gule gule git. gule gule gel.
    arada firsat bulursan yaz defterine. bilelim naapyosun

Bir Cevap Yazın

