Yazarın Bloku… Blogu değil, Bloku..

Gavurların var böyle bir lafı, ingilizcede, “writer`s block” diye… Adam kağıdın kalemin başına oturuyor, var kafada bir şeyler, yazması lazım, ama çıkmıyor bir türlü. Bir nevi zihinsel kabızlık gibi…

Bu blog hadisesine girdiğimden beri aynı bu durum içerisindeyim; hatta insanın böyle bir şeye sahip olması (blogdan bahsediyorum) işi daha da kötüleştiriyor; blogunuzu açıp baktığınız zaman ve benim gibi uzun bir süredir birşeyler yazmamışsanız, yapmanız gereken bir görevi yapmamışsınız, savsaklayıp sallamışsınız gibi hissediyorsunuz (ben öyleyim en azından.. problemli miyim? olabilir tabi…)

Bir bakıma bu zorlanma hissi aslında iyi de olabilir, çoğu benim gibi rutine bağlı gündüz işlerinde çalışan insanların zamanla kafalarının, sürekli aynı şekilde çalışmaktan, aynı şeyleri düşünüp benzer problemlere çözüm bulmaya uğraşmaktan, giderek esnekliğini kaybettiği kanısındayım. Buraya gelip iki satır birşey yazmak için kafayı yormak bir nevi beyin cimnastiği gibi de sanki..

Ayrıca şu an masamı karıncalar basmış durumda, bu nasıl iştir, bu sogukta karınca mı kalır, tutup da odanın içinde girip çıkabilecekleri milyon tane delik varken neden benim masamın üzerinde dolaşırlar, anlayabilmiş değilim… her akşam en az otuz kırk tanesini pestil etmeme rağmen, hala geliyorlar hala geliyorlar… Azimleri ve basitlikleri hayranlık uyandırıcı…

4 Yanıt to “Yazarın Bloku… Blogu değil, Bloku..”

  1. hallac pamugu Says:

    Geldikleri deliğe askeri harekatı düzenliycen. Bizde de vardı, muhteşem taktiklerim sonucu savaşı kazandım. 😀

  2. hallac pamugu Says:

    Geldikleri deliğe askeri harekatı düzenliycen. Bizde de vardı, muhteşem taktiklerim sonucu savaşı kazandım. 😀

  3. Avis Durgan Says:

    ya bulsam deligi bitiricem hepsini ama bulamadim henuz

  4. Avis Durgan Says:

    ya bulsam deligi bitiricem hepsini ama bulamadim henuz

Bir Cevap Yazın

